hej mina kära vänner

hej på er, vill bara skriva ett förklara-inlägg :p
asso, jag tror jag vet vad måga kommer tänka nu efter: att jag är en svikare och tjotafräs..
det är som såhär att ulvårkers if har frågat om jag vill provträna hos dom, och ärligt talat så vet jag inte. jag vill verkligen inte lämna tidan. vårat lag är ju helt jävla underbart. och jag hade fan panik igår.. men bara för att jag provtränar där en gång så betyder inte det att jag ska börja spela med dom, hoppas ni förstår det..
detta är en chans för mig att satsa på fotbollen.. jag vet inte om jag ska ta den eller inte.. men just nu känns det som om jag ska provträna där och sen fortsätta i tidan. hoppas på att provträningen går skit ;) för då blir det ju troligare att jag stannar i tidan..
bara så ni tidanbor vet, jag har aldrig tänkt att gå över till ngt annat lag. och det va inte jag som bad om att få komma till dom och provträna, utan det va dom som frågade mig.

så, hoppas ingen blir surig på mig nu...
ska dra nu ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0